четврток
09.09.2010
пребарај

здравје
Многу диети препорачуаат малку јадење, но неправилна исхрана, тврдат италијанските специјалисти.
На оние кои редовно одат на шопинг не им треба теретана, аеробик, ниту трим - патека, велат научниците.
И стогодишниците тежнеат да бидат активни исто како и останатиот свет.
Депресијата и чувството на постојана загриженост се директно поврзани со зголемената телесна тежина и различни нездрави навики како пушењето, употребата на прекумерни количини алкохол и недостаток на физичка активност, покажуваат резултатите од едно испитување.
Медицината бара нови и поефикасни методи за борба со кариериесот. Некои се и нетипични - вакцина против кариес, електрични бањи за зајакнување на забниот мејл, геномодифицирани бактерии, кои се борат со причинител на кариес.
Лошото расположение може позитивно да се одрази врз луѓето, велат австралиските научници. Според нив, негативните мисли  го подобруваат памтењето, ја зајакнуваат способноста за донесување заклучоци и проценки и ја зголемуваат довербата.
По безбројните истражувања на врската меѓу храната и ракот на дојката, се уште не може да се каже дека постои некој дефинитивен резултат.
Цвеклото го поттикнува метаболизмот и е особено важно за согорување на мастите.
За да се намали ризикот од сообраќајни незгоди, експерите препорачуваат, возачите на автомобили кои имаат шеќерна болест задолжително да го проверуваат нивото на шеќерот во крвта при секое седнување зад воланот.
Детето на жена која во бременоста пушела се раѓа со помала тежина во однос на дете од мајка непушач. Тутунскиот чад што бебето го прима преку плацентата го осиромашува количеството на кислород во крвта, а тоа предизвикува застој во развојот.
Во САД, безалкохолните газирани пијалоци содржат околу 20 проценти од калориите што луѓето секојдневно ги конзумираат.
Истражувачите од Државниот универзитет во Аризона изјавуваат дека повеќето од нас внесуваме недоволни количества од витаминот Ц кој е многу важен за нашиот организам.
Соодветната исхрана може да го регулира стресот. Виенскиот професор Хадемар Банкхофер изработил анти - стрес план за исхрана.
Речиси 50 илјади американски пациенти умираат секоја година од тргување крв или воспалување на белите дробови како резултат на болнички инфекции.
Во Индијана е откриено дека кантарионот, често користен во билните препарати, ја зголемува активноста на одредени ензими во црниот дроб и цревата и има влијание во метаболизмот на многу лекови.
Капсаицин, материја во фефероните, делува противтуморски на карциномот на простатата. Откриено е дека истата материја е активна и во уништувањето на туморот на панкреасот.
Акните се најчесто проблем, карактеристичен, но не само за младите на возраст помеѓу 14 и 20 години, туку и за останатата популација.
Истражувачите од Државниот универзитет во Аризона изјавуваат дека повеќето од нас внесуваме недоволни количества од витаминот Ц кој е многу важен за нашиот организам.
Бадемите се богати со маснотии, но препорачливо е да се конзумираат во помали количини бидејќи се многу корисни за срцето.

Избор

Најнови вести

Цитат

Проблемот е што Грците ја злоупотребуваат нивната позиција во Советот за да ја блокираат одлуката. Ова е проблемот што го имаме - злоупотребата на правото на вето од страна на Грција. Ова не е проблем на толеранција, ние не толерираме ништо, поради тоа што ова не е прифатливо. Нашиот проблем е институционален. Без согласност од Грција, Советот не може да одлучи.

(Бернд Поселт - европратеник)

временска прогноза
Охрид Скопје Битола
Inpress on Facebook

дневен е-весник
Убави вести
„Дајбоже, сега пролеаната крв да послужи како завет меѓу живите, кои што се должни пред таа крв да се заколнат за една заедничка културна работа, за полза и среќа на нашата заедничка многу напатена татковина - Македонија".

www.kd-group.com.mk

Британски пронаоѓач конструира автомобил во форма на кујнска маса која се движи со брзина на тркачки автомобил.
Музичката компанија Universal Music ја загуби битката против FBT Productions, поранешната издавачка куќа на Eminem.
Медитеранскиот начин на исхрана може да помогне во намалувањето на ризикот од рак на желудникот порачаа шпанските стручњаци од Каталонскиот институт за онкологија.



 

Copyright 2009 InMedia. All rights reserved.
e-mail: contact@inpress.com.mk

Powered by Nextsense webBuilder